Pytania i odpowiedzi

Czy można zwiększyć liczbę pracowników?

Tak, możesz zwiększyć liczbę pracowników na planie Profesjonalnym. W innych planach ta funkcja jest niedostępna.

Co się stanie, gdy przekroczony zostanie limit rezerwacji?

Jeśli korzystasz z darmowego planu Startup i przekroczysz limit rezerwacji, nie będziesz mógł tworzyć nowych rezerwacji w tym miesiącu kalendarzowym.

Czy można zmienić plan?

Tak, możesz zmienić plan w dowolnym momencie za pomocą aplikacji.

Dlaczego po wysłaniu 20 przypomnień zużyto 40 SMS-ów?

Kiedy wysyłasz przypomnienie o rezerwacji, treść wiadomości może zawierać więcej niż 70 znaków (limit jednej SMS). W rezultacie usługi wysyłkowe traktują takie SMS-y jako dwie lub więcej wiadomości.

Czy SMS-y są uwzględnione w planie?

Nie, SMS-y nie są uwzględnione w cenie planu i trzeba je dokupić osobno, jeśli to konieczne.

Jak skonfigurować przypomnienia SMS?

Przypomnienia SMS są wysyłane automatycznie dobę i godzinę przed rozpoczęciem rezerwacji. Format wiadomości możesz zmienić w polu Przypomnienia SMS lub skontaktować się z pomocą techniczną.

Jak zaimportować kontakty klientów?

Możesz zaimportować kontakty swoich klientów w sekcji „Moi klienci” → „Importuj kontakty” i wybrać kontakty z książki telefonicznej.

Dlaczego mój biznes wciąż jest moderowany?

Aby jak najszybciej zakończyć moderację Twojego biznesu lub usługi, wypełnij ustawienia podstawowe swojego biznesu, takie jak: Nazwa firmy, Opis, Numer telefonu, Zdjęcie, Lokalizacja.

Co zrobić, jeśli potrzebuję pomocy w konfiguracji mojego biznesu?

Możesz skontaktować się z naszym wsparciem technicznym, a oni udzielą Ci fachowej pomocy.

Czy muszę płacić za konfigurację systemu?

Nie, konfiguracja systemu jest darmowa, a nasze wsparcie techniczne zawsze jest gotowe, by pomóc.

WonderBy app image

Jeśli masz pytania, skontaktuj się z nami!

Nasz zespół z przyjemnością udzieli Ci dodatkowej konsultacji w dogodnym formacie: komunikator, rozmowa telefoniczna lub wideokonferencja.

Skontaktuj się z nami